مرکز فروش فیجت اسپینر فینگر Fidget Spinner اسپید لایت LED دار

فیجت اسپینر فینگر اسپید لایت LED دار تخلیه استرس و آرامش اعصاب Fidget Spinner

مرکز فروش فیجت اسپینر فینگر Fidget Spinner اسپید لایت LED دار

فیجت اسپینر فینگر اسپید لایت LED دار تخلیه استرس و آرامش اعصاب Fidget Spinner


فیجت اسپینر
بایگانی

خرید مکعب آرامش ضد استرس

فیجت اسپینر فینگر اسپینر | چهارشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۳۴ ب.ظ

فیجت کیوب معروف به مکعب بی قراری یا مکعب ضد استرس دارای 6 وجه بوده که در هر وجه آن یک ابزاری قرار داده شده که انگشتان شمارا مشغول نگه داشته و مغزتان را سرگرم می کند. این ابزارها شامل جمله یک کلید دو حالته، چندین دکمه فشاری، یک اهرمک، چندین چرخ دنده، یک صفحه چرخان، و یک گوی که در محفظه اش می چرخد می باشد. همچنین کناره های آن به گونه ای برش خورده که احساس سنگ های آرامش (Worry Stone) را به فرد القا می کنند.


جهت مشاهده مدل ها و ورود به سایت اصلی بر روی دکمه زیر کلیک کنید:


 


فیجت کیوب ضد استرس

 

رنگ بندی : سفید - سبز، سفید - مشکی، سفید - صورتی، مدادی - مشکی، خاکستری - قرمز، خاکستری - مشکی، سفید - آبی، قرمز - مشکی، سبز - مشکی، مشکی کامل، سفید - زرد

این وسیله برای افراد بی قرار شبیه به یه رؤیاست. درون این جعبه پر از اسباب بازی های لمسی است، از جمله یک کلید دوحالته، چندین دکمه فشاری، یک اهرمک، چندین چرخ دنده، یک صفحه چرخان، و یک گوی که در محفظه اش می چرخد. همچنین کناره های آن به گونه ای برش خورده که احساس سنگ های آرامش را به فرد القا می کنند.

 

فیجت کیوب

 

همانطور که می دانید فیجت ها یک نوع اسباب بازی هستند که جنبه های درمانی داشته و توسط متخصیص روانشناسی نیز توصیه شده است. در کل فیجت به ابزار هایی گفته می شود که استرس و اضطراب ناشی از مشکلات زندگی و انرژی های منفی اضافی درون بدن را کاهش داده و تمرکز اعصاب و آرامش به شخص می بخشد. برخی از قابلیت های این ابزار صدادار هستند، و برخی دیگر نیز بی صدا عمل می کنند، بنابراین به راحتی می توانید از آن در جلسات و نشست های مهم نیز استفاده کنید. به هر حال استفاده از آن بسیار بهتر از فشردن مداوم خودکار فشاری یا ضربه زدن با پا به زمین است.


جهت مشاهده مدل ها و ورود به سایت اصلی بر روی دکمه زیر کلیک کنید:


 

مکعب جادویی آرامش بخش

 

فیجت کیوب معروف به مکعب بی قراری یا مکعب ضد استرس دارای 6 وجه بوده که در هر وجه آن یک ابزاری قرار داده شده که انگشتان شمارا مشغول نگه داشته و مغزتان را سرگرم می کند. فیجتها لوازمی هستند که جزو پرفروش ترین لوازم در فروشگاه های اسباب بازی فروشی و برجسته ترین پیشنهاد های دکتران روانشناسی و اعصاب و روان هستند با کار با آنها به آرامش عصبی و روانی دست پیدا میکنید.

 

مکعب ضد استرس

 

این ابزارها شامل جمله یک کلید دو حالته، چندین دکمه فشاری، یک اهرمک، چندین چرخ دنده، یک صفحه چرخان، و یک گوی که در محفظه اش می چرخد می باشد. همچنین کناره های آن به گونه ای برش خورده که احساس سنگ های آرامش (Worry Stone) را به فرد القا می کنند. این لوازم رده سنی نمی شناسد و از کودک ۵ ساله تا پیرمرد ۸۰ ساله می توانند از آن استفاده کنند.


جهت مشاهده مدل ها و ورود به سایت اصلی بر روی دکمه زیر کلیک کنید:


 

فیجت کیوب fidget cube

 

برخی ابزارها مثل کلید ها دارای صدا هستند و برخی دیگر بی صدا عمل می کنند بنابراین در هرکجا بسته به شرایط محیط می توانید از نوع صدا دار یا بی صدا استفاده کنید. با استفاده از فیجت کیوب دیگر نیازی به فشار دادن مداوم سرخودکار، تکان دادن خودکار،چرخاندن سرکلیدی، فشار دادن دکمه های وسایل و ... جهت کاهش استرس و تمرکز نخواهید داشت.

 

فیجت کیوب مکعب ضد استرس

 

جهت مشاهده مدل ها و ورود به سایت اصلی بر روی دکمه زیر کلیک کنید:



ویژگی های کلیدی فیجت کیوب:

  • مکعب جادوویی فیجت کیوب جایگزینی مناسب برای عادت های عصبی فردی
  • دارای عملکردهای بی صدا و صدادار
  • دارای 6 حالت ابزار با قابلیت های متفاوت
  • قابل استفاده در هر مکان حتی در جلسات و کلاس ها
  • در ابعاد کاملا مناسب و جای گیری راحت درون دست
  • ساخته شده از مواد مرغوب و با کیفیت
  • مناسب برای تخلیه عصبی و کاهش استرس و اضطراب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی