مرکز فروش فیجت اسپینر فینگر Fidget Spinner اسپید لایت LED دار

فیجت اسپینر فینگر اسپید لایت LED دار تخلیه استرس و آرامش اعصاب Fidget Spinner

مرکز فروش فیجت اسپینر فینگر Fidget Spinner اسپید لایت LED دار

فیجت اسپینر فینگر اسپید لایت LED دار تخلیه استرس و آرامش اعصاب Fidget Spinner


فیجت اسپینر
بایگانی

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

اسپینر چیست

فیجت اسپینر فینگر اسپینر | دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۷ ق.ظ

فیجت اسپینر فلزی طرح آیرون من ( مرد آهنی ) Iron Man Red Gold Fidget Spinner بر اساس فیلم محبوب و پر طرفدار مرد آهنی یا آیرون من Iron Man ساخته شده است. این فیجت اسپینر به رنگ قرمز و طلایی بوده و دارای جعبه فلزی دایره ای بسیار زیبا و مناسب هدیه دادن می باشد. جنس بدنه اسپینر آلیاژ آلومینیوم با وزن 58 گرم با بلبرینگ skf از جنس فولاد ضد زنگ می باشد که چرخش خوبی هم دارد. ابعاد بدنه اسپینر 6*6*1 سانتی متر بوده و شیار های باریکی دارد که در زمان چرخش به شکل یک دایره کامل در می آید.

 


فیجت اسپینر فلزی آیرون من

 

مدت زمان چرخش این اسپینر بین 2 الی 3 دقیقه است که در تست انجام شده توسط تیم تک سبد حدود 1 دقیقه چرخش داشت که البته با چرخش قوی تر مسلماً مدت زمان بیشتری خواهد چرخید. این اسپینر علاوه بر جنبه سرگرمی جنبه های درمانی ضد استرس، ضد اضطراب، تخلیه عصبی، آرامش دهنده و مناسب افراد مبتلا به اوتیسم می باشد.



 

اسپینر فلزی آیرون من

 

برای کار با این اسپینر کافی است آن را با یک دست بگیرید و با دست دیگر بدنه اسپینر را با سرعت بچرخانید. مدت زمان چرخش اسپینر کاملاً وابسته به قدرت دست شما در چرخاندن اسپینر می باشد و هرچه قدرتمند تر اسپینر را بچرخانید مسلماً مدت زمان بیشتری نیز می چرخد. همچنین می توانید اسپینر را بر روی سطوح صاف مانند میز قرار داده و با یک انگشت مرکز اسپینر یا همان دکمه ی ان را نگه داشته و با دست دیگر خود اسپینر را بچرخانید و از خطای دید ایجاد شده لذت ببرید. توزیع یکسان وزن در سراسر بدنه اسپینر باعث شده تعادل اسپینر حفظ شده و چرخش یکنواختی داشته باشد.



12,500 تومان



 

اسپینر فلزی طرح آیرون من

 

A fidget spinner is a toy or small device that you carry with you every single day (EDC). The idea is that by carrying an EDC fidget spinner, you will be able to curb unwanted habits such as nail biting and smoking. Instead of fidgeting around with your fingernails you can simply grab the fidget spinner and play with it. Many people have successfully curbed unwanted habits using fidget toys.Great For Anxiety, ADHD, Autism, Quitting Bad Habits, Staying Awake On Long Car Drives, Etc.

Main Body Material: Aluminum Alloy;
Bearing Material:Hybrid 
Color: Red & Gold; 
Dimension:61mm*14mm
Spin Time – New spinner gyro scope from Aluminum Alloy with average spin times well over 3+ minutes

 


فیجت اسپینر مرد آهنی

 

How to Play – Hold spinner in one hand and use the other hand to spin it rapidly and keep it spinning indefinitely by using small continuous strokes. Spinners can start and stop spinning only with the help of one finger



فیجت اسپینر فلزی کاپیتان آمریکا Captain America برگرفته از سپر شخصیت کاپیتان در فیلم پر طرفدار و محبوب کاپیتان آمریکایی ساخته شده و طراحی بسیار حرفه ای و منحصر بفردی دارد. این اسپینر با یک ضربه کوچک شروع به چرخش می کند و به مدت طولانی می چرخد. طرح پشت و روی اسپینر کاپیتان متفاوت بوده و همانطور که در تصاویر مشاهده می کند یک طرف ساده و طرف دیگر آن مارپیچ می باشد که در زمان چرخش حالتی شبیه به هیپنوتیزم ایجاد می کند.

 

فیجت اسپینر کاپیتان

 

خطای دید ایجاد شده در اثر چرخش این اسپینر بسیار جالب و خیره کننده است و هرکسی را مجذوب خود می کند. فیجت اسپینر سپر کاپیتان آمریکا محبوب ترین و پر فروش ترین اسپینر جهان با چرخش طولانی بین 2 الی 4 دقیقه بسیار زیبا است. وزن این اسپینر 43 گرم و ابعاد آن 6*6*0.9 سانتی متر می باشد. در تست انجام شده توسط تیم تک سبد این اسپینر به مدت  2:30 دقیقه چرخش داشت (با قدرت دست معمولی در زمان چرخش) که این زمان با چرخش قوی تر طولانی تر نیز خواهد شد. جنس بدنه آلیاژ آلومینیوم با بلبرینگ skf درجه یک و اورجینال می باشد.


 

فیجت اسپینر طرح کاپیتان آمریکا

 

برای کار با این اسپینر کافی است آن را با یک دست بگیرید و با دست دیگر بدنه اسپینر را با سرعت بچرخانید. مدت زمان چرخش اسپینر کاملاً وابسته به قدرت دست شما در چرخاندن اسپینر می باشد و هرچه قدرتمند تر اسپینر را بچرخانید مسلماً مدت زمان بیشتری نیز می چرخد. همچنین می توانید اسپینر را بر روی سطوح صاف مانند میز قرار داده و با یک انگشت مرکز اسپینر یا همان دکمه ی ان را نگه داشته و با دست دیگر خود اسپینر را بچرخانید و از خطای دید ایجاد شده لذت ببرید. توزیع یکسان وزن در سراسر بدنه اسپینر باعث شده تعادل اسپینر حفظ شده و چرخش یکنواختی داشته باشد.


 

فیجت اسپینر کاپیتان آمریکا

 

ویژگی های محصول:

  • جنس بدنه: آلیاژ آلومینیوم
  • مدل: فیجت اسپینر طرح سپر کاپیتان آمریکا
  • رنگ: قرمز آبی مشابه تصاویر محصول
  • متعلقات: دارای جعبه فلزی
  • وزن: 43 گرم
  • ابعاد: 6*6*0.9 سانتی متر
  • بلبرینگ مرکزی: skf اصل از جنس فولاد ضد زنگ با چرخش روان و طولانی مدت
  • میانگین مدت زمان چرخش: 2 الی 4 دقیقه
  • کاربرد: تفریحی و درمانی (افزایش تمرکز، تخلیه عصبی، ضد استرس و اضطراب، مناسب افراد مبتلا به اوتیسم)

 


اسپینر فلزی کاپیتان

 

Round Threaded Fidget Spinner American Style Funny Stress Reliever Relaxation Gift

Main Features:
- A unique gift for your friends and perfect ornaments for your holiday party
- Lightweight and easy to carry, you can play with it anytime as you like
- A great toy for kids and adults to relieve stress and anxiety
- Funny decompression toy, suitable for the costume party, birthday party, Fools Day, etc.
- Suitable for kids up to 3 years old
- Using method: hold the spinner in one hand and use the other hand to spin it rapidly

Type: Polygon,Anime,Fire Wheel 


Frame material: Aluminum Alloy 
Color: Red

Center Bearing Material: Stainless Steel Bearing

Features: CNC Build

Package Contents: 1 x Fidget Spinner

Product Safety Disclaimer: 
We do not accept any responsibility or liability for misuse of this or any other product. All our products are extensively tested to comply with rigorous and strict QC standards. For certain products (e.g. toys, knives, etc.), we recommend proper supervision as we cannot be held liable for misuse or accidents.

 

اسپینر فلزی سپر کاپیتان آمریکایی

 

Disclaimer: 
We do not accept any responsibility or liability for the incorrect purchase of our products. All of the products on the website are extensively tested to comply with rigorous and strict QC standards. For all of our clothing products, items and accessories, please take careful note of the precise measurements, mainly shown in centimeters (CM). As part of our company policy, we will not be able to accept returns or provide refunds for items which are the wrong size.


Note:
Product photography is for illustration only. The product sold may have minor physical differences depending on manufacturer specifications, production batch, etc. Customers should carefully consider this before purchase.

Small Parts Disclaimer: 
These toys contain small parts, not for children under 3 years in case of swallowing or choking . We do not accept any responsibility or liability for misuse of this or any other product.

 

اسپینر کاپیتان


  • فیجت اسپینر فینگر اسپینر

انواع فیجت اسپینر

فیجت اسپینر فینگر اسپینر | يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۵۵ ب.ظ


12,500 تومان
  • فیجت اسپینر فینگر اسپینر

فیجت اسپینر فلزی سه پره متالیک

فیجت اسپینر فینگر اسپینر | چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۷ ق.ظ

فیجت اسپینر فلزی سه پره متالیک

فیجت اسپینر فلزی طرح دار با رنگ آبی متالیک بسیار زیبا یک مدل اسپینر تزیئینی می باشد که بسیار زیبا بوده و دکمه طلایی رنگی در مرکز آن قرار دارد که در زمان چرخش زیبایی چشم نوازی را در بر خواهد داشت. بلبرینگ استفاده شده در مرکز این اسپینر از نوع خارجی اصل بوده که بسیار روان می چرخد و به همین دلیل مدت زمان چرخش این اسپینر بین 2 تا 4 دقیقه نسبت به قدرت استفاده شده در زمان چرخش می باشد که توسط تیم فروشگاه فیجت اسپینر به صورت واقعی تست و زمان چرخش ثبت شده است.


خرید محصول



وزن بدنه اسپینر فلزی متالیک تنها 52 گرم بوده که حس خوبی در زمان استفاده به شما داده و حتی می توانید با یک انگشت آن را بچرخانید و به راحتی روی یک انگشت می چرخد همچنین می توانید آن را روی سطح میز یا هر سطح صاف دیگری قرار داده مرکز آن را با یک انگشت نگه داشته و یکی از پره ها را بچرخانید و از زیبایی آن لذت ببرید. صدای تولید شده در زمان چرخش این اسپینر به دلیل طراحی ساخت مرغوب و بلبرینگ اصل بسیار کم بوده و هرکجا می توانید از آن استفاده کنید. این اسپینر با ابعاد 7.5 در 1 سانتی متر دارای یک جعبه فلزی دایره ای بسیار شکیل می باشد و بسیار مناسب برای هدیه دادن است. تمامی افراد با هر سنی می توانند از فیجت اسپینر فلزی سه پره استفاده کنند و تنها برای کودکان زیر 3 سال ممنوع می باشد.


خرید محصول




فیجت اسپینر فلزی طرح دار با رنگ آبی متالیک بسیار زیبا یک مدل اسپینر تزیئینی می باشد که بسیار زیبا بوده و دکمه طلایی رنگی در مرکز آن قرار دارد که در زمان چرخش زیبایی چشم نوازی را در بر خواهد داشت. بلبرینگ استفاده شده در مرکز این اسپینر از نوع خارجی اصل بوده که بسیار روان می چرخد و به همین دلیل مدت زمان چرخش این اسپینر بین 2 تا 4 دقیقه نسبت به قدرت استفاده شده در زمان چرخش می باشد که توسط تیم فروشگاه فیجت اسپینر به صورت واقعی تست و زمان چرخش ثبت شده است. 


خرید محصول


وزن بدنه اسپینر فلزی متالیک تنها 52 گرم بوده که حس خوبی در زمان استفاده به شما داده و حتی می توانید با یک انگشت آن را بچرخانید و به راحتی روی یک انگشت می چرخد همچنین می توانید آن را روی سطح میز یا هر سطح صاف دیگری قرار داده مرکز آن را با یک انگشت نگه داشته و یکی از پره ها را بچرخانید و از زیبایی آن لذت ببرید. صدای تولید شده در زمان چرخش این اسپینر به دلیل طراحی ساخت مرغوب و بلبرینگ اصل بسیار کم بوده و هرکجا می توانید از آن استفاده کنید.

 

فیجت اسپینر فلزی

 

این اسپینر با ابعاد 7.5 در 1 سانتی متر دارای یک جعبه فلزی دایره ای بسیار شکیل می باشد و بسیار مناسب برای هدیه دادن است. تمامی افراد با هر سنی می توانند از فیجت اسپینر فلزی سه پره استفاده کنند و تنها برای کودکان زیر 3 سال ممنوع می باشد. سرعت بالای چرخش و پکیجینگ لوکس این فیجت اسپینر را به یک انتخاب خاص ومتفاوت برای هدیه به افراد خاص تبدیل کرده است. فیجت ها ابزار های آرامش بخش، ضد استرس و تخلیه عصبی و انرژی درونی منفی است که منجر به آرامش و تمرکز اعصاب می شوند. اسپینر نوع چرخشی فیجت هاست که دارای مدل های متنوعی از جمله اسپینر دو پره، سه پره، پنج پره و طرح های هنری مثل بتمن، دایره ای و ... می باشد. 


خرید محصول

 

فیجت اسپینر فلزی 3 پر

 

کسانی که از فیجت اسپینر استفاده می کنند مدام در حال تلاش برای چرخش سریع تر و طولانی مدت می باشند که همین امر مغز فرد را سرگرم کرده و در نهایت منجر به حس آرامش درونی در فرد می شود به طوری که استفاده از فیجت ها توسط متخصصین روانشناسی نیز توصیه شده است. 


خرید محصول


در تست انجام شده توسط تیم تک سبد، مدت زمان چرخش این اسپینر در سرعت معمولی حدود 2 دقیقه و در شرایط مطلوب با سرعت خوب حدود 3 دقیقه به بالا می باشد که نشان دهنده کیفیت بسیار بالای ساخت و بلبرینگ استفاده شده در این اسپینر می باشد. علاوه بر این توزیع یکسان وزن در 3 بال به طور یکسان منجر به کنترل و تعادل اسپینر در حین چرخیدن بوده و بدون هیچ لغزش یا نامتوازنی با سرعت بالایی می چرخد.

 

فیجت اسپینر

  • دارای دکمه ی اسپینر ​
  • مناسب برای همه ی سنین
  • وسیله ای پرطرفدار برای سرگرمی و تمرکز اعصاب
  • قابلیت چرخش بدون استفاده ی دست روی میز ، زمین و سطوح صاف
  • دارای پکیجینگ فلزی

خرید محصول

  • فیجت اسپینر فینگر اسپینر

فیجت اسپینر فلزی طرح سکان کشتی

فیجت اسپینر فینگر اسپینر | چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۱ ق.ظ

فیجت اسپینر فلزی طرح سکان کشتی

فیجت اسپینر فلزی طرح سکان کشتی Ship Wheel Fidget Spinner دارای 8 پر پیچی با قابلیت تغییر شکل دارای بلبرینگ دکمه ای پیچی اورجینال skf با چرخش سریع، روان و طولانی مدت می باشد. با پیچاندن و باز کردن پره های اسپینر می توانید آن را به صورت 3 پره ، 4 پره و 2 پره و ... تبدیل کنید و اسپینر مورد علاقه خودتان را بسازید. جنس بدنه اسپینر فلزی سکان از برنج با روکش طلایی رنگ می باشد.


خرید محصول



میانگین مدت زمان چرخش اسپینر سکان حدود 2 دقیقه می باشد و در تست انجام شده توسط تیم تک سبد با قدرت دست متوسط حدود 1.35 دقیقه چرخش داشت.  وزن این اسپینر به تنهایی فقط 66 گرم می باشد و در زمان استفاده احساس راحتی با آن دارید. این اسپینر کاملاً بی صدا بوده و قابل استفاده در هر کجا می باشد. اسپینر برای کسانی که مشکلات استرس و اضطراب هستند بسیار مناسب است و جهت تخلیه عصبی، تخلیه انرژی درونی منفی، کاهش استرس و اضطراب، تمرکز اعصاب توسط متخصصین روانشناسی توصیه می گردد.


خرید محصول



جنس بدنه اسپینر فلزی سکان از برنج با روکش طلایی رنگ می باشد. این اسپینر دارای یک جعبه فلزی دایره ای بسیار شکیل می باشد که بسیار مناسب برای هدیه دادن می باشد. اسپینر برای کسانی که مشکلات استرس و اضطراب هستند بسیار مناسب است و جهت تخلیه عصبی، تخلیه انرژی منفی درونی اضافی، کاهش استرس و اضطراب، تمرکز اعصاب و آرامش استفاده می شود و توسط متخصصین روانشناسی نیز توصیه گردیده است.

 

 

 

میانگین مدت زمان چرخش اسپینر سکان حدود 2 دقیقه می باشد و در تست انجام شده توسط تیم تک سبد با قدرت دست متوسط حدود 1.35 دقیقه چرخش داشت. 


خرید محصول


 وزن این اسپینر به تنهایی فقط 66 گرم می باشد و در زمان استفاده احساس راحتی با آن دارید. این اسپینر کاملاً بی صدا بوده و قابل استفاده در هر کجا می باشد.

 

 

 

Main Features:
● High quality with pure copper, exquisite design .
● Very stable with less vibration.
● Designed to relieve stress, anxiety, ADD and ADHD, autism, and focus better. 
● Eliminate boredom and stop bad habits like nail biting, pen clicking, and knuckle cracking.
● Pocket size to be part of your everyday carry.
● Designed for people who can't keep their fingers still, and whether you're a clicker, a flicker, a roller or a spinner.
● The funniest fidget spinner for work, class, home.
● Wonderful item to release your body and moods.
● Smooth, swift, and more than 1 minute continuous rotation time for endless fun.
● Funny EDC stress reliever and wonderful gift for both children and adults.


 خرید محصول



  • فیجت اسپینر فینگر اسپینر

فیجت اسپینر فلزی سه پره زنبوری

فیجت اسپینر فینگر اسپینر | چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۶ ق.ظ

فیجت اسپینر فلزی سه پره زنبوری

فیجت اسپینر فلزی حرفه ای 3 خط Professional Metal fidget Spinner دارای بدنه فلزی بسیار سبک فقط 31 گرم به ابعاد 6 در 1.2 سانتی متر و رنگ بسیار زیبای یاسی با خطوط نقره ای رنگ می باشد. این فیجت اسپینر دارای بلبرینگ اورجینال skf می باشد و چرخش بسیار روان، سریع و طولانی مدت دارد. فیجت اسپینر حرفه ای یک ابزار آرامش دهنده و کاهنده استرس و اضطراب بوده و جهت تمرکز اعصاب و تخلیه عصبی توسط متخصصان روانشناسی توصیه شده است.



این فیجت اسپینر دارای پکیجینگ کادویی یک جعبه فلزی مستطیل شکل بسیار زیبا می باشد که برای هدیه دادن مناسب است. میانگین مدت زمان چرخش این اسپینر حدود 1 الی 2.5 دقیقه اندازه گیری شده و در تست انجام شده توسط تیم تک سبد به صورت واقعی این اسپینر با قدرت دست متوسط حدود 1.15 دقیقه چرخش داشت. نوع دکمه استفاده شده در این اسپینر پیچی قابل تعویض است.


خرید محصول


این فیجت اسپینر دارای پکیجینگ کادویی یک جعبه فلزی مستطیل شکل بسیار زیبا می باشد که برای هدیه دادن مناسب است. میانگین مدت زمان چرخش این اسپینر حدود 1 الی 2.5 دقیقه اندازه گیری شده و در تست انجام شده توسط تیم تک سبد به صورت واقعی این اسپینر با قدرت دست متوسط حدود 1.15 دقیقه چرخش داشت. نوع دکمه استفاده شده در این اسپینر پیچی قابل تعویض است.


 

دارای بدنه فلزی

بلبرینگ درجه یک روان و بی صدا

روکش رنگی طرح دار

ابعاد بدنه  6 در 1.2 سانتی متر 

وزن اسپینر 31 گرم

دارای جعبه فلزی کادویی

دکمه مرکزی پیچی

 

خرید محصول


فیجت ها ابزار های آرامش بخش، ضد استرس و تخلیه عصبی و انرژی درونی منفی است که منجر به آرامش و تمرکز اعصاب می شوند. اسپینر نوع چرخشی فیجت هاست که دارای مدل های متنوعی از جمله اسپینر دو پره، سه پره، پنج پره و طرح های هنری مثل بتمن، دایره ای و ... می باشد. کسانی که از فیجت اسپینر استفاده می کنند مدام در حال تلاش برای چرخش سریع تر و طولانی مدت می باشند که همین امر مغز فرد را سرگرم کرده و در نهایت منجر به حس آرامش درونی در فرد می شود به طوری که استفاده از فیجت ها توسط متخصصین روانشناسی نیز توصیه شده است.

 


خرید محصول


How to use:
- Hold spinner in one hand and use the other hand to spin it rapidly with small continuous strikes to keep it spinning indefinitely.
- With practice you can spin it using one hand only with the fingers to start and stop spinning.
Features:
- 2-4 Minute Average Spins !
- It's Increasing focus & concentration and also effective for deep thought.
- Ideal For Anxiety, Focusing, ADHD, Autism, Quitting Bad Habits, Staying Awake.
- Perfect size suitable for Adults and kids.
- Easy to carry, small, simple, discrete and fun.
- 3 Pin apperance, it is cool for you to play with.
- Mini size enough to put in your pocket, have fun anytime.
- Perfect fidget Spinner to keep your hands busy or to just play with.
- It feels nice in the hands and it is silent so you won't be bothering anybody.


  • فیجت اسپینر فینگر اسپینر

فیجت اسپینر فلزی دایره ای راک

فیجت اسپینر فینگر اسپینر | چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۷ ق.ظ

فیجت اسپینر فلزی دایره ای راک

اگر به دنبال یک اسپینر خاص با طراحی متفاوت هستید فیجت اسپینر فلزی طرح راک Circular Spinning Blade Aluminum Alloy Fidget Spinner یک انتخاب مناسب برای شماست. این اسپینر دارای بدنه فلزی از جنس آلومینیوم بوده و در مرکز آن یک بلبرینگ ساخته شده از پلاستک مقاوم ساچمه دار پوشیده شده با دکمه فشاری از جنس پلاستیک قرار گرفته است. بدنه سبک تنها 28 گرمی حس خوب استفاده از این اسپینر را برای هرکسی به همراه خواهد داشت.



اسپینر فلزی پره گرد دارای ابعاد 6 در 1 سانتی متر می باشد و حدود 1 الی 2 دقیقه زمان چرخش آن اندازه گیری شده است. در تست انجام شده توسط تیم تک سبد با قدرت دست متوسط برای چرخش ، این اسپینر حدود 1.5 دقیقه چرخش داشت. فیجت اسپینر دایره ای مناسب برای کسانی است که مشکلات استرس و اضطراب داشته و به دنبال آرامش و تمرکز اعصاب هستند.

اگر به دنبال یک اسپینر خاص با طراحی متفاوت هستید فیجت اسپینر فلزی طرح راک Circular Spinning Blade Aluminum Alloy Fidget Spinner یک انتخاب مناسب برای شماست. این اسپینر دارای بدنه فلزی از جنس آلومینیوم بوده و در مرکز آن یک بلبرینگ ساخته شده از پلاستک مقاوم ساچمه دار پوشیده شده با دکمه فشاری از جنس پلاستیک قرار گرفته است. بدنه سبک تنها 28 گرمی حس خوب استفاده از این اسپینر را برای هرکسی به همراه خواهد داشت.

فیجت ها ابزار هایی هستند که افراد برای کاهش استرس از آن ها در طی زندگی روزمره خود استفاده می کنند. مانند خودکار، سرکلیدی، دکمه و ... . فیجت اسپینر نوعی فیجت چرخشی است که جایگزینی برای این ابزار ها می باشند. اسپینر فلزی گرد نیز نوعی فیجت آرامش دهنده و کاهنده استرس است که در زمان کار با آن فرد استفاده کننده به آرامش و تمرکز اعصاب خواهد رسید.


جهت خرید و مشاهده مدل های بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید:


خرید فیجت اسپینر

 

 

 

Circular Spinning Blade Aluminum Alloy Fidget Spinner
Main Features:
- A unique gift for your friends and perfect ornaments for your holiday party
- Lightweight and easy to carry, you can play with it anytime as you like
- A great toy for kids and adults to relieve stress and anxiety
- Funny decompression toy, suitable for the costume party, birthday party, Fools Day, etc.
- Suitable for kids up to 3 years old
- Using method: hold the spinner in one hand and use the other hand to spin it rapidly

 


  • فیجت اسپینر فینگر اسپینر

اسپینر فلزی سه پره دراگون

فیجت اسپینر فینگر اسپینر | چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۰ ق.ظ

فیجت اسپینر فلزی سه پره دراگون

فیجت اسپینر فلزی سه پره طرح دراگون DRAGON Fidget Spinner یک مدل اسپینر تزیئینی با رنگ بندی متنوع و بسیار زیبا می باشد که از سبک ترین و راحت ترین اسپینرهای جهان می باشد ، این اسپینر دارای طرح 3 پر با گوشه های مثلثی شکل می باشد که در زمان چرخش زیبایی بصری خاصی را ایجاد می کند. بلبرینگ استفاده شده در مرکز این اسپینر از نوع خارجی اصل است و در تست انجام شده توسط تیم تک سبد، چرخش متوسط این اسپینر با سرعت متوسط حدود 1 تا 2 دقیقه خواهد بود که بسته به قدرت دست شما کم تر یا بیشتر می شود.

وزن بدنه اسپینر تنها 28 گرم بوده که یکی از سبک ترین اسپینرهایی است که ما دیده ایم و اصلا احساس خستگی در کار با آن نخواهید داشت حتی می توانید با یک انگشت آن را بچرخانید و به راحتی روی یک انگشت می چرخد. این اسپینر با ابعاد 6 در 1.5 سانتی متر دارای یک جعبه فلزی لوکس به ابعاد 11 در 2 سانتی متر می باشد و بسیار مناسب برای هدیه دادن است.


خرید محصول


فیجت اسپینر فلزی سه پره طرح دراگون DRAGON Fidget Spinner یک مدل اسپینر تزیئینی با رنگ بندی متنوع و بسیار زیبا می باشد که از سبک ترین و راحت ترین اسپینرهای جهان می باشد ، این اسپینر دارای طرح 3 پر با گوشه های مثلثی شکل می باشد که در زمان چرخش زیبایی بصری خاصی را ایجاد می کند. بلبرینگ استفاده شده در مرکز این اسپینر از نوع خارجی اصل است و در تست انجام شده توسط تیم تک سبد، چرخش متوسط این اسپینر با سرعت متوسط حدود 1 تا 2 دقیقه خواهد بود که بسته به قدرت دست شما کم تر یا بیشتر می شود.

 

فیجت اسپینر دراگون

 

وزن بدنه اسپینر تنها 28 گرم بوده که یکی از سبک ترین اسپینرهایی است که ما دیده ایم و اصلا احساس خستگی در کار با آن نخواهید داشت حتی می توانید با یک انگشت آن را بچرخانید و به راحتی روی یک انگشت می چرخد. این اسپینر با ابعاد 6 در 1.5 سانتی متر دارای یک جعبه فلزی لوکس به ابعاد 11 در 2 سانتی متر می باشد و بسیار مناسب برای هدیه دادن است.

 

اسپینر فلزی

 

فیجت ها ابزارهایی هستند که در زمان کار با آن ها انرژی منفی اضافی درونی بدن را تخلیه نموده، حس آرامش و تمرکز در فرد ایجاد می کنند و از استرس و اضطراب می کاهند. نوع چرخشی فیجت ها به اسپینر معروف هستند که مدل های مختلفی از جمله 2 پره، 3 پره ، 5 پره و ... وجود دارد مثل همین اسپینر دراگون که مدل 3 پره با بدنه فلزی سبک می باشد. در زمان کار با اسپینر مغز شما سرگرم شده و از افکار منفی دور می گردد بدین جهت کم کم آرامش و تمرکز در فرد شکل می گیرد به این صورت که حتی توسط متخصصین روانشناسی نیز توصیه شده است.


خرید محصول

 

فیجت اسپینر فلزی 3 پر


  • فیجت اسپینر فینگر اسپینر