مرکز فروش فیجت اسپینر فینگر Fidget Spinner اسپید لایت LED دار

فیجت اسپینر فینگر اسپید لایت LED دار تخلیه استرس و آرامش اعصاب Fidget Spinner

مرکز فروش فیجت اسپینر فینگر Fidget Spinner اسپید لایت LED دار

فیجت اسپینر فینگر اسپید لایت LED دار تخلیه استرس و آرامش اعصاب Fidget Spinner


فیجت اسپینر
بایگانی

فیجت اسپینر فلزی 6 پره فشنگی Bullet fidget spinner

فیجت اسپینر فینگر اسپینر | دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۹ ب.ظ

فیجت اسپینر فلزی 6 پره فشنگی Bullet fidget spinner یک اسپینر فلزی فانتزی به طرح فشنگ های اسلحه می باشد که علاوه بر جنبه تزئینی دارای جنبه درمانی ضد استرس و اضطراب می باشد. این اسپینر فلزی دارای بلبرینگ skf روان با چرخش بی صدا و طولانی است. وزن اسپینر 113 گرم بوده و حس خوبی در زمان کار با آن خواهید داشت. فیجت اسپینر فشنگ دارای یک جعبه فلزی گرد بسیار شکیل کادویی بوده و پره های آن پیچی و قابل جدا شدن و تغییر حالت دارد.


قیمت ارزان + کیفیت درجه یک


خرید محصول


 

فیجت اسپینر 6 پره فشنگی

 

ابعاد بدنه اسپینر 1.2*7*7 سانتی متر می باشد و قابل استفاده با یک دست، دو دست و یا سطوح صاف مثل میز می باشد. میانگین مدت زمان چرخش این اسپینر 4 دقیقه است که در تست انجام شده توسط تیم تک سبد این اسپینر بالای 3 دقیقه چرخش داشت که این زمان بسته به قدرت دست شما برای چرخش اسپینر کم تر یا بیشتر می شود.


قیمت ارزان + کیفیت درجه یک


خرید محصول


 

فیجت اسپینر فشنگی

 

فیجتینگ معادل انگلیسی Fidgeting به معنی حرکات کوچک و تکراری یک شیئ است. اغلب افراد این کار را به صورت ناخودآگاه انجام می دهند که برای تخلیه انرژی و آرامش گرفتن انجام می شود. فیجت ها ابزارهایی هستند که توسط متخصصین روانشناسی نیز توصیه شده و برای کاهش استرس، کاهش اضطراب، ایجاد تمرکز اعصاب و آرامش، تخلیه عصبی و انرژی های منفی درونی بسیار مفید هستند و به خصوص برای بیماران مبتلا به اوتیسم توصیه شده است. در زمان کار با فیجت اسپینر مغز فرد درگیر کار با اسپینر و ایجاد حرکات مختلف می شود و در نتیجه با مشغول شدن مغز، ذهن فرد از مشکلات روزمره دور شده و در نتیجه آرامش و تمرکز جایگزین استرس و اضطراب خواهد شد.


قیمت ارزان + کیفیت درجه یک


خرید محصول


 

اسپینر فلزی فشنگی

 

 فیجت برای تمام کسانی که عاداتی از جمله تکان دادن دست یا پاهایشان در حال انجام کار یا مشاهده تلویزیون دارند، کسانی که عادت دارند کنترل تلویزیون را در دست گرفته و با دکمه های آن بازی کنند، کسانی که عادت دارند مدام چیزی در دست داشته و تکان دهند، کسانی که دارای شغل های پر استرس هستند، داشن آموزان و دانشجویانی که در زمان امتحانات خود استرس می گیرند، افرادی که کار تمرکزی انجام می دهند و .... در کل می توان گفت هرکسی که دچار مشکلات عصبی، استرس و تمرکزی است می تواند از فیجت استفاده کند.


قیمت ارزان + کیفیت درجه یک


خرید محصول


 

اسپینر فشنگی

 

اسپینر معادل انگلیسی Spinner یک نوع فیجت چرخشی است که همان کار فیجت ها یعنی کنترل اعصاب و تخلیه عصبی را انجام می دهد. طرز کار این نوع فیجت ها به این صورت است که فرد با چرخاندن سریع آن و تمرکز در سریع تر چرخاندن و طولانی مدت چرخیدن فیجت به آرامش دست میابد. اسپینر ها انواع مختلفی دارند و در شکل ها و رنگ های مختلفی نیز موجود هستند. برای مثال اسپینر 3 پره، اسپینر 5 پره، اسپینر 2 پره، اسپینر دایره ای، اسپینر بیضی، اسپینر مربعی و ....


قیمت ارزان + کیفیت درجه یک


خرید محصول


 

فیجت اسپینر فشنگ اسلحه


قیمت ارزان + کیفیت درجه یک


خرید محصول




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی