مرکز فروش فیجت اسپینر فینگر Fidget Spinner اسپید لایت LED دار

فیجت اسپینر فینگر اسپید لایت LED دار تخلیه استرس و آرامش اعصاب Fidget Spinner

مرکز فروش فیجت اسپینر فینگر Fidget Spinner اسپید لایت LED دار

فیجت اسپینر فینگر اسپید لایت LED دار تخلیه استرس و آرامش اعصاب Fidget Spinner


فیجت اسپینر
بایگانی

فیجت اسپینر فلزی

فیجت اسپینر فینگر اسپینر | سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۸ ق.ظ

فیجت اسپینر معادل Fidget Spinner یک وسیله آرام بخش می باشد. اسپینر ساده حرفه ای ساخته شده از فلز با روکش پلاستیک مقاوم دارای بلبرینگ با کیفیت و روان استاندارد ترین و خوش دست ترین و با سرعت ترین فیجت اسپینر فلزی موجود می باشد که با توجه به اینکه کمترین اصطکاک با هوا را دارد چرخش سریع تر و طولانی تری را ایجاد می کند. فیجت ابزاری برای افزایش تمرکز، آرامش، تخلیه عصبی و استرس می باشد که توسط متخصصین اعصاب و روان نیز پیشنهاد می گردد. اسپینر ها نیز نوعی فیجت هستند که بدون نیاز به برق و باتری کار می کنند و مدت طولانی می چرخند.

جهت مشاهده محصول و خرید بر روی دکمه زیر کلیک کنید:


مناسب برای کسانی که مدام دست یا پای خود را تکان می دهند، با خودکار یا کنترل تلویزیون زیاد بازی می کنند و کسانی که مشکلات عصبی دارند. برای استفاده از اسپینر کافی است با 2 انگشت یک دست دایره مرکزی اسپینر را نگه دارید و با دست دیگر آن را بچرخانید. هرچه با قدرت بیشتری اسپینر را بچرخانید سریع تر و طولانی تر می چرخد. این کار با با یک دست هم می توانید انجام دهید.

فیجت ها ابزارهایی برای افزایش تمرکز، ریلکسیشن، تخلیه عصبی و رفع استرس می باشد. انواع مختلفی از فیجت ها از جمله دکمه ای و چرخشی وجود دارند که اسپینر نوع چرخشی آن می باشد. فیجت اسپینر ساده حرفه ای ساخته شده از فلز با روکش پلاستیک سخت بوده و در رنگ های صورتی، سفید، بنفش، قرمز و ... موجود است. این فیجت اسپینر دارای بلبرینگ با کیفیت و روان است که از مرکز اسپینر قابل جدا شدن نیز می باشد.

 

فیجت اسپینر

 

اسپینر ها علاوه بر جنبه سرگرمی فقط در زمینه تخلیه عصبی و تمرکز اعصاب مفید بوده و کاربرد دیگری ندارند. با چرخاندن فیجت اسپینر بسته به طراحی ساخت و نوع بدنه و مواد استفاده شده در ساخت، با سرعت و مدت طولانی تری می چرخد و با جابه جا کردن روی دست، گذاشتن روی میز و ... از کار نمی افتد مگر آنکه دست شما به پره های در حال چرخش آن گیر کند.


جهت مشاهده محصول و خرید بر روی دکمه زیر کلیک کنید:

 

فیجت اسپینر لایت اسپید

 

چرخاندن فیجت ناخودآگاه حس تلاش برای بیشتر چرخاندن یا سریع چرخاندن آن و حتی چرخاندن اسپینر بر روی 1 انگشت، نوک بینی و ... همگی باعث افزایش تمرکز و تمرین اعصاب شما شده و کم کم فرد را به آرامش درونی می رساند.

 

خرید spinner

 

جنس بدنه اسپینر از پلاستیک ABS مرغوب می باشد و طراحی های متنوعی دارد البته این مدل 3 پره و مشابه پره های هلیکوپتر است. البته نوع چراغ  دار از همین مدل نیز موجود است که دارای مدت زمان چرخش کمتری بوده در عوض با چرخیدن روشن شده و زیبایی چشم نوازی را ایجاد می کند. می توانید در فروشگاه جستجو و مشاهده نمایید.

 

اسپینر فیجت

 

برای استفاده از اسپینر هیچ دانش قبلی یا آموزش خاصی ندارد و به راحتی می توانید از این فیجت دوست داشتنی استفاده کنید. کافی است با 2 انگشت یک دست محور مرکزی آن را که به شکل یک دایره می باشد نگه دارید و با دست دیگر یا انگشتان آزاد همان دست پره های آن را به چرخش درآورید.


جهت مشاهده محصول و خرید بر روی دکمه زیر کلیک کنید:

 

اسپینر چرخشی

 

هرچه با قدرت بیشتری پره ها را بچرخانید اسپینر شما سریع تر و طولانی تر می چرخد و نمای زیباتری را به نمایش می گذارد.
توجه: هرگز این محصول را در دسترس کودکان زیر 3 سال قرار ندهید!

 

فیجت چرخشی

 

ویژگی ها و مشخصات اسپینر چراغ دار LED:

نام محصول : فیجت اسپینر حرفه ای Fidget Spinner
سه پره در رنگ های متنوع و جذاب
ساخته شده از پلاستیک ABS بسیار با کیفیت و بلبرینگ فلزی
مقام در برابر شکستن و ترک خوردن
وزن 32 گرم
ابعاد 7x7.5 سانتی متر
مدت زمان چرخش: 1 تا 1.5 دقیقه (بر حسب میزان قدرت وارده و همچنین سطحی که اسپینر روی آن می چرخد، این زمان تغییر می کند)
طراحی شده برای از بین بردن استرس و بی قراری
کمک به افزایش تمرکز و سرگرمی
طراحی ارگونومیک، راحتی برای دست و قابلیت استفاده طولانی مدت
چرخش دستگاه با یک یا دو دست
ضد آب

جهت مشاهده محصول و خرید بر روی دکمه زیر کلیک کنید:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی